Dedeman a deschis un magazin la Cluj in urma unor investitii de 16 mil. euro

Retailerul de bricolaj Dedeman, controlat de fratii Adrian si Dragos Paval, a investit circa 16 milioane de euro in deschiderea unui magazin la Cluj.

Unitatea, care are aproximativ 230 de salariati, dispune de un spatiu de vanzare de 16.000 mp precum si de o parcare cu 400 de locuri.

“Ne bucuram sa inauguram la Cluj primul magazin din acest an, intr-un oras cu un potential de piata ridicat, unul din cele mai atractive din Romania din punct de vedere al celor ce doresc sa investeasca. […] Rezultatele financiare de anul trecut si semnele evidente de oprire a recesiunii economice ne incurajeaza sa ne pastram ritmul de extindere, conditionati fiind doar de obtinerea la timp a autorizatiilor necesare constructiei magazinelor”, spune Dragos Paval, presedintele companiei.

Compania va deschide in luna aprilie un nou magazin, cel mai probabil la Drobeta Turnu Severin, potrivit informatiilor prezentate pe propriul site.

Dedeman a inregistrat anul trecut o cifra de afacerti de 289,8 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de 2009, pe fondul extinderii retelei cu cinci noi magazine.

Retailerul de bricolaj mizeaza si in acest an pe o crestere a businessului, cu 10%, tot datorita cresterii numarului de unitati.

In urma deschiderii din Cluj, Dedeman a ajuns la 22 de magazine pe piata locala, tinta companiei fiind ca pana in 2015 reteaua de bricolaj sa atinga pragul de 40 de locatii, prin inaugurarea a 4-5 unitati in fiecare an.

Principalii concurenti ai Dedeman sunt Hornbach (Germania), Praktiker ( Germania), Bricostore (Franta), BauMax (Austria), OBI (Germania), precum si reteaua de magazine Ambient Sibiu.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri