Cum a incercat Steve Jobs sa-i convinga pe oamenii de HR din Romania sa investeasca in training

Steve Jobs, unul dintre cei mai influenti lideri din intreaga lume, ce se afla in fruntea gigantului american Apple, a fost prezent prezent ieri in Romania, intr-una dintre salile de conferinte ale hotelului Athenee Palace Hilton, controlat de omul de afaceri George Copos, proprietarul Ana Holding.

Jobs a vorbit in fata a circa 25 de specialisti in resurse umane de pe piata locala, dupa care a parasit incaperea. La scurt timp, in fata auditoriului a venit Alan Mullaly, seful producatorului american de masini Ford Motor Company, cel ce a salvat compania de la colaps in timpul crizei financiare si a reusit s-o faca sa straluceasca, din nou, in situatiile contabile.

Atat Jobs, cat si Mullaly "au stat" in Romania circa doua minute. Iar vizita lor fulger a fost posibila prin intermediul a doua filmulete prezentate pe un videoproiector.

Imaginile celor doi directori executivi faimosi atat la nivel mondial, cat mai ales in Statele Unite, au fost integrate intr-un breakfest meeting, prin intermediul caruia compania de training Interact, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de profil, a anuntat lansarea programului de formare “Executive Program in Business Administration”.

Programul, al carui cost se va ridica la 3.500 de euro, plus TVA, se va desfasura in perioada 22-28 mai, in afara Bucurestiului. Cursurile au fost gandite pentru a le oferi managerilor autohtoni o parte din experienta internationala pe care o poate aduce un program de tipul Executive Master of Business Administration (EMBA) din afara Romaniei.

"Executive Program in Business Administration a fost gandit ca o alternativa pentru perioada de acum, in care companiile nu isi pot trimite la un EMBA angajatii foarte buni. Avantajul programului este dat de aplicabilitatea imediata a conceptelor abordate", a afirmat Alex Kock, CEO al Business Today International, partenerul Interact pentru furnizarea, dezvoltarea si customizarea simularilor de afaceri.

Programul a fost gandit pentru atragerea a 18 participanti, care vor fi impartiti in grupe de cate trei, iar cursurilor vor fi tinute, cel mai probabil, de catre trei facilitatori.

“Prin intermediul programului vrem sa aratam ca provocarile managerilor s-au schimbat fata de perioada care a precedat criza. Inainte de criza, datoria managerilor era de a creste afacerile, iar acum trebuie sa le salveze. Este nevoie de noi competente si de noi abordari pentru ca lumea intreaga a suferit un <<atac de cord>> in urma cu doi ani. Si trebuie sa-si revina”, le-a spus Kock specialistilor romani in resurse umane prezenti la evenimente, printre care s-au numarat si Anca Georgescu, director executiv de resurse umane Romtelecom si Irina Stoian, HR manager la compania de credite de consum Cetelem.

Una dintre cele mai importante componente ale programului de formare va fi o simulare de business, prin intermediul careia managerii se vor “juca” cu afacerile unei companii constituite dupa un model real.

Von Consulting, firma care activeaza in domeniul resurselor umane, specializata in recrutarea de salariati in IT, ofera un program de business centrat tot in jurul unei simulari de business.

Cursurile se desfasoara electronic, cu ajutorul unei platforme de e-learning.

Programu, intitulat BTS Global Tournament, este structurat sub forma unei competitii in cadrul careia echipe din toata lumea se intrec intr-o simulare de business unde invata cum sa conduca o afacere pe care o preiau impreuna cu produsele, serviciile, liniile de dezvoltare, precum si celelalte elemente necesare dezvoltarii organizatiei.

Fiecare echipa este formata din 3-5 participanti. Costul participarii pentru o echipa este echivalent cu participarea individuala a membrilor echipei la doua traininguri clasice, respectiv 3.500 de euro, plus de TVA..

Sistemul de competitie este similar competitiilor fotbalistice. Competitia se va desfasura mai intai pe grupe, dupa care urmeaza semifinalele si finalele.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri