Heineken Romania a afisat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri de 7%, pana la 934 mil. lei net (220 mil. euro).
“In anul 2010, Heineken Romania a inregistrat o crestere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, in ciuda trendului descendent al pietei de bere din Romania“, declara Jan Derck van Karnebeek (foto), director general Heineken Romania.

Volumul vanzarilor Heineken Romania s-a majorat anul trecut cu 6% fata de 2009 pe fondul evolutiei marcilor Ciuc Premium si Bucegi.

Incepand din luna aprilie, Heineken Romania va importa si va vinde unele dintre cele mai cunoscute marci internationale detinute de grupul Heineken. Astfel, portofoliul Heineken Romania se va extinde cu opt marci internationale: Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Murphy’s, Strongbow, Sol si Desperados.

In 2010, volumul total al acestor opt marci vandut pe piata din Romania a reprezentat sub 1% din totalul afacerii Heineken Romania.
Heineken este cea mai mare companie producatoare de bere din Europa si a treia din lume in ceea ce priveste volumul vanzarilor.

Portofoliul de marci Heineken Romania acopera toate segmentele pietei: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken Romania are fabrici in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta si 1.100 angajati.

Cititi si Berea, ca un joc de fotbal: Nici Mourinho nu stie cum termina un meci dupa primele 10 minute

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri