Volumul vanzarilor producatorului de bere Heineken a crescut in primul trimestru in Romania, iar la nivelul Europei Centrale si de Est a inregistrat un avans organic de 6,2%.

"Cresterea organica a volumului din Europa Centrala si de Est a fost sustinuta de un avans puternic in Rusia, comparativ cu primul trimestru din 2010, cand volumul a fost afectat de preturile mai ridicate si de cresterea taxelor. Volumul a crescut, de asemenea, in Belarus, Austria, Romania, Germania si Serbia", se arata intr-un comunicat al Heineken, scrie Mediafax.

Compania noteaza ca volumele s-au redus in Polonia si Grecia.

In Europa Centrala si de Est, volumul de bere comercializat a crescut de la 9,2 milioane de hectolitri in primele trei luni ale anului trecut la 9,8 milioane hectolitri in perioada analizata.

La nivel de grup, vanzarile au avansat in volum cu 34%, la 45,9 milioane hectolitri, si cu 6,7% in termeni organici. Veniturile au crescut cu 22% (avans organic de 3,6%), la 3,6 miliarde de euro. Profitul inainte de dobanzi si taxe a urcat, organic, cu 20%.

Anul trecut, volumul de bere livrat de Heineken Romania a crescut cu 6% fata de 2009, iar cifra de afaceri s-a majorat cu 7%, la 1,124 miliarde lei in valoare bruta, respectiv 934 milioane lei net.

Heineken Romania are fabrici in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Vasile, SanoPass: Ce se întâmplă cu tichetele de masă și abonamentele medicale
Setari Cookie-uri