Mihai Ghyka a demisionat din functia de director general al Bergenbier dupa un an si patru luni de mandat. Noul director general este Jens Hoesel.

Jens Hoesel vine in Romania de pe pozitia de Chief Sales Officer pentru grupul StarBev, functie pe care a detinut-o in perioada decembrie 2010 - aprilie 2011. Anterior, acesta a fost director general AB InBev Olanda. El are o experienta cumulata de peste 16 ani in industria berii, din care 13 ani in cadrul AB InBev.

Mihai Ghyka (foto) isi incheie mandatul dupa aproape un an si jumatate de la intoarcerea la carma companiei, la 1 ianuarie 2010, odata cu preluarea producatorului local de catre grupul StarBev, detinut de fondul de investitii CVC.

In martie 2008, Mihai Ghyka decidea sa ia o pauza in cariera sa de manager de multinationala, renuntand la functia de director general al InBev si la cea de Presedinte al Asociatiei Berarii Romaniei pe care o detinea la acea data. De atunci si pana in ianuaruie anul trecut, Ghyka a fost membru al senatului IAA (International Advertising Council), iar in 2009 a beneficiat de o bursa de studii in SUA destinata executivilor de top, Eisenhower Fellowships.

Totodata, in decembrie 2008 s-a alaturat companiei de consultanta The Network, fondata de Eusediu Margasoiu, fost director de marketing la Pepsi Americas, si Cristina Gheorghe, ex-manager la P&G.

La 39 de ani, Mihai Ghyka are o experienta de 12 ani in industria berii si este numele din spatele unui cunoscut brand local - Bergenbier. Mihai Ghyka s-a reintors la carma companiei in luna ianuarie 2010, dupa o pauza de aproape doi ani, justificandu-si decizia prin faptul ca i se pare "mai interesant sa piloteze o multinationala in vremuri de furtuna decat pe cer senin."

Citeste aici cel mai recent interviu acordat wall-street.ro de catre Mihai Ghyka, directorul general al Bergenbier.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri