Profitul operational realizat de retailerul belgian Delhaize in Romania, Grecia si Indonezia a crescut in primul trimestru cu 46%, la 10 milioane de euro, iar veniturile au avansat cu 4,7%, potrivit Mediafax.
Veniturile realizate pe segmentul Europa de Sud-Est si Asia, care mai cuprinde lanturile de magazine Mega Image, din Romania, Alfa Beta, din Grecia, si 51% din compania indoneziana Super Indo, au crescut de la 446 milioane de euro in primele trei luni ale anului trecut la 468 de milioane euro in primul trimestru, se arata in raportul Delhaize referitor la rezultatele financiare din perioada ianuarie-martie.

"Avansul veniturilor in Romania si Indonezia poate fi atribuit in principal cresterii numarului de magazine. De asemenea, Alfa Beta a continuat sa inregistreze venituri in crestere si a castigat teren pe o piata in declin", mentioneaza raportul.

Compania noteaza cresterea cheltuielilor din cauza majorarii chiriilor in Romania si Grecia, in contextul deschiderii de noi magazine, si cheltuielilor de marketing mai mari pentru Mega Image.

La sfarsitul primului trimestru, retailerul avea 76 de magazine in Romania, comparativ cu 72 de unitati la finele anului trecut.

La nivel de grup, profitul operational al Delhaize a scazut in primul trimestru cu 10%, avand in vedere cursuri de schimb valutar constante, la 218 milioane de euro. Veniturile au avansat, insa, cu 0,7%, la 5 miliarde de euro.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri