Rombat Bistrita, profit de 7,2 milioane lei in T1

Producatorul de acumulatori auto Rombat Bistrita a obtinut, in primul trimestru din acest an, un profit de 7,2 milioane de lei (1,7 milioane euro), cu 10% mai mare fata de perioada similara a anului trecut, transmite Mediafax.

In perioada analizata, Rombat a inregistrat o cifra de afaceri de peste 77 de milioane de lei (peste 18 milioane de euro), cu 18,8% mai mare decat rezultatul din primul trimestru al anului trecut, se arata intr-un comunicat al companiei.

De asemenea, in volum, vanzarile au depasit 550.000 de unitati.

"Compania continua astfel tendinta crescatoare inregistrata in 2010, cand vanzarea pe piata romaneasca de after-market (baterii noi pentru masini aflate in circulatie) a crescut cu 32,8%, ceea ce a dus cota de piata a Rombat pe acest segment la aproape 54%. O crestere accentuata s-a inregistrat si pe segmentul bateriilor moto si UPS – 57% fata de 2009", se arata in comunicat.

Vanzarile companiei bistritene au crescut anul trecut pe toate segmentele, iar livrarile au depasit 2,1 milioane de baterii auto.

Pentru 2011, Rombat si-a stabilit ca tinta vanzarea a 2,26 milioane de acumulatori auto.

Compania are sediul la Bistrita si detine noua centre logistice: doua la Bucuresti si cate unul la Braila, Brasov, Craiova, Deva, Iasi, Oradea si Ramnicu Valcea.

Rombat, care are o cota de piata de 65% in Romania, potrivit datelor proprii, exporta 54% din productie, in principal pe piata franceza.

Compania are o capacitate de productie anuala de 2,3 milioane de baterii si 675 de angajati.

Actionarul majoritar al companiei este firma Rombat Invest Bistrita, cu o detinere de 58,16% din titluri. Rombat Invest Bistrita este controlata de 50 de persoane fizice, cele mai mari detineri avand Dorel Goia (29,54%) si Ioan Repede, acesta fiind si presedintele Consiliului de Administratie al Rombat (8,03%).

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri