DPD Romania, unul din principalii jucatori de pe piata locala de de coletarie si curierat expres, a lansat o platforma pe Internet ce ofera posibilitatea de a realiza plata online cu card bancar.

Platforma dpdonline.ro ofera servicii de curierat integrate si complete, de la comanda pana la plata si track&trace. Noul serviciu se adreseaza atat persoanelor juridice, cat si persoanelor fizice.

Reprezentantii companiei estimeaza ca, intr-un an de la lansare, acest servicu va avea un impact in cresterea cifrei de afaceri de peste 5%.

Aplicatia a fost dezvoltata si implementata de DPD in Tarile Baltice anul trecut si a avut deja un impact pozitiv asupra businessului, 90% dintre clienti folosind deja acest serviciu, potrivit reprezentantilor companiei.

Implementarea si adaptarea platformei pentru piata din Romania a durat aproximativ sase luni si a fost realizata in parteneriat cu procesatorul de plati online Gecad ePayment.

"In sase luni de la lansare, 50% dintre clientii actuali vor folosi noul nostru serviciu si vom atrage in medie 200 de noi tranzactii pe luna din partea persoanelor fizice”, a declarat Alin Gherman, director comercial al DPD Romania.

DPD Romania, lansata pe piata locala in 2008, prin preluarea fostei companii de curierat Pegasus, este controlata de actionarul majoritar GeoPost, subsidiara a postei franceze (La Poste), alaturi de turcii de la Yurtici Kargo.

DPD este unul dintre liderii internationali ai serviciilor de coletarie si curierat express, fiind numarul doi in Europa pe piata de profil.

In prezent, DPD Romania se numara printre primele cinci companii de curierat rapid si coletarie din tara, cu peste 500 de angajati (inclusiv francizele), 74 depozite si 12 000 de colete livrate zilnic, in peste 220 de tari din intreaga lume.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri