Stroe: Pana in aprilie, Daewoo Craiova isi va gasi proprietar

Daewoo Automobile Craiova va avea un nou proprietar pana la sfarsitul primului trimestru al anului, este de parere vicepresedintele Automobile Dacia Renault, Constantin Stroe.

"Potentialul uzinei de la Craiova este unul deosebit si sunt absolut sigur de faptul ca uzina va avea un nou proprietar pana la sfarsitul primului trimestru al anului 2006", a declarat, pentru Rompres, vicepresedintele Dacia Renault.

Potrivit acestuia, societatea nu are nevoie de investitii prea mari ca sa produca la nivel european competitiv.

"Sunt cel putin doi doritori, Renault Nissan si Ford, si va castiga cel care vine cu cea mai buna oferta", a mai declarat Stroe.

Renault si Nissan au semnat deja o scrisoare de intentie in acest sens. Negocierile dintre Ministerul Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, si compania sud-coreeana Daewoo Motor Co. pentru preluarea actiunilor coreenilor de catre statul roman par a fi ajuns in impas. Desi MEC anuntase inceputul lunii ianuarie pentru finalizarea negocierilor, nici pana la aceasta ora nu a fost comunicata vreo evolutie a acestora.

Daewoo Motor detine un pachet de 51% din actiunile societatii de la Craiova. Diferenta de 49% din capitalul social apartine Automobile Craiova, la care statul controleaza 72,4% din actiuni. Guvernul a mandatat OPSPI sa negocieze preluarea actiunilor aflate in posesia companiei sud-coreene, pentru a vinde ulterior pachetul majoritar unui investitor strategic.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri