Volumul vanzarilor MOL in Romania a stagnat in primul trimestru, fata de aceeasi perioada a anului trecut, insa cota pe piata romaneasca a carburantilor a crescut usor, a anuntat grupul ungar de petrol si gaze.
Volumul vanzarilor prin intermediul cardurilor de flota din Romania au inceput sa-si revina dupa criza economica de anul trecut si a crescut cu 1,1%, in timp ce veniturile magazinelor din benzinariile MOL pe piata locala au inregistrat o crestere de 9,2%, calculata in lei, informeaza Mediafax.

La sfarsitul lunii martie, MOL Romania opera o retea de 127 de benzinarii, fata de 126 la finele anului trecut. In aprilie, grupul a deschis in Romania doua benzinarii.

Investitiile MOL in reteaua de vanzare a carburantilor s-au situat la 1,2 miliarde de forinti (6,4 milioane de dolari) in ianuarie-martie, din care 300 de milioane de forinti (1,6 milioane de dolari) in Romania, se arata in raportul MOL.

La nivel de grup, veniturile nete din vanzari au crescut cu 31%, de la 4,5 miliarde de dolari in primele trei luni ale anului trecut la 5,9 miliarde de dolari in ianuarie-martie anul acesta.

Profitul net a crescut de aproape cinci ori in primul trimestru, de la 98 milioane de dolari anul trecut la 465 milioane de dolari, sustinut de cotatiile ridicate ale petrolului pe piata internationala si productia record de titei a grupului, de peste 150.000 de barili pe zi.

Grupul opereaza in peste 40 de tari. Reteaua de benzinarii a MOL era de 1.630 de benzinarii la sfarsitul lunii martie, fata de 1.623 in decembrie.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri