Plus, divizie a grupului german Tengelmann, isi continua strategia de expansiune pe piata romaneasca. Compania a investit pana acum in tara noastra peste 50 milioane euro si a stabilit peste 1.000 de parteneriate cu furnizorii romani. Plus a deschis cel de-al treilea magazin de tip discount in Bucuresti, cu o investitie de 1,6 milioane euro pentru o suprafata de 1.500 mp.

Magazinul dispune de 102 locuri de parcare. In Romania, Plus s-a lansat oficial in noiembrie 2005, in prezent numarand 13 magazine in urmatoarele orase din tara: Bucuresti - trei magazine (Crangasi, Militari si Turnu Magurele), Bacau, Sibiu, cate doua magazine, si cate un magazin in fiecare dintre urmatoarele orase: Bistrita, Deva, Gherla, Mioveni, Orastie si Targoviste. Compania intentioneaza sa deschida pana la sfarsitul anului 2006 alte 28 de magazine. Deschiderea celui de-al treisprezecelea magazin Plus in Romania este o confirmare a strategiei noastre de expansiune la nivel national care va continua, de altfel, in urmatorii patru ani in toate orasele cu peste 30.000 de locuitori, a afirmat Uwe Klostermann, Director General Plus Discount Romania.

Conducerea retelei Plus a anuntat ca va investi, in urmatorii ani, peste 200 milioane euro in circa 120 de magazine in Romania. Plus ofera o gama de aproximativ 1.000 de produse, incluzand atat produse alimentare de baza, legume si fructe proaspete, carne proaspata in regim de autoservire, produse refrigerate si congelate, cat si produse nealimentare. Aproximativ 80% din produsele comercializate provin de pe piata autohtona. Dispunand de peste 37.600 de angajati in noua tari europene, Plus a inregistrat in anul financiar 2004-2005 o cifra de afaceri de 8,5 miliarde euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri