Compania specializata in servicii de mystery shopping, Shoppers, parte a grupului theConsultants, a raportat pentru primele patru luni afaceri de 144.113 euro, in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Potrivit lui Adrian Barbu, CEO si partener al the Consultants, cresterea afacerilor se bazeaza pe atingerea unei cote de piata mai mari si castigarea unor proiecte pe piete externe precum Polonia, Bulgaria si Republica Moldova.

La nivel anual, Shoppers a realizat 16.000 de vizite sub acoperire, efectuand doua vizite la fiecare ora in retailul din Romania.

Pentru 2011, oficialii companiei estimeaza o crestere a cotei de piata de la 40% la 47-50%.

Shoppers lucreaza pentru branduri ca BMW, Citibank, Mobexpert, Flanco sau Toyota si a efectuat vizite in capitale europene pentru Christian Dior, pentru LC Waikiki si Jysk in Bulgaria, pentru Debenhams si Forever 18 in Republica Moldova si pentru Gap in Polonia.

Mystery shopping este un instrument de evaluare a serviciilor pentru clienti prin intermediul unui proces in care sunt implicati „cumparatori sub acoperire” pregatiti, care actioneaza pe baza unui scenariul predefinit pentru a identifica elementele ce influenteaza loialitatea clientului in procesul de cumparare. La nivel international este cunoscut si sub denumirea de secret shopping, secret buying, iar in Romania sub denumirea de evaluare incognito, evaluare sub acoperire etc.

Grupul theConsultants a raportat in primele patru luni ale anului o dublare a cifrei de afaceri, pana la 191.744 euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri