Retailerul de electronice si electrocasnice Domo a finalizat astazi parteneriatul cu KLG Europe Logistics prin care incepand cu 1 februarie 2006 DOMO Retail externalizeaz serviciile de logistic ctre compania olandez KLG (Kuijken Logistics Group)Europe.

Aceast decizie se datoreaz nivelului de dezvoltare a businessului si de profesionalism, pe care DOMO l-a construit in ultimii ani si ea va genera o imbunttire a performantelor in relatia cu clientii.

KLG Europe a infiintat in Romania o companie nou KLG Europe Logistics S.R.L., pentru a sustine nevoile logistice ale DOMO Retail. Noua companie KLG Europe Logistics S.R.L. va prelua 180 de angajati dintre cei peste 1200 din DOMO, precum si 6 depozite regionale, amplasate strategic in Bucuresti, Constanta, Craiova, Cluj-Napoca, Timisoara si Targu Secuiesc. Din aceste centre KLG va coordona transportul intre depozite, magazine, precum si livrrile la domiciliu pentru clientii DOMO.

Compania Kuijken Logistics Group a fost infiintat in 1918 si in prezent are o retea functional in intreaga Europ. KLG Europe are 220 de angajati in celelalte filiale europene si beneficiaz de o capacitate de depozitare de 36.000 mp in depozitul principal din Olanda. Scopul declarat al companiei este de a oferi un maxim de servicii cu un minim de costuri. Realizeaz acest lucru prin atitudine pro-activ si tehnologie de varf. Compania este una dintre cele mai mari retele logistice care opereaz livrri din Olanda ctre Franta si Marea Britanie. Este de asemenea actionar al retelei de transport si livrri 24PlusSystemverkehre, care opereaz in intreaga Europ.

DOMO va beneficia de punctele forte ale KLG, si anume: reteaua european solid, expertiz si proceduri standardizate in intreaga Europ in materie de operatiuni, comunicare si IT, flexibilitate.

Parteneriatul strategic DOMO-KLG confer lui DOMO un avantaj competitiv in domeniul retailului de electronice si electrocasnice. DOMO devine singurul retailer specializat din piata romaneasc, ce externalizand in totalitate activittile logistice a decis s se concentreze pe core business-ul su, si anume eficientizarea si dezvoltarea retelei de magazine! Cu atat mai mult cu cat, incepand cu decembrie 2005, DOMO implementeaz un nou concept de retail, bazat pe o nou pozitionare a brandului, si o nou viziune de business: consumatorul este cu adevrat centrul preocuprilor companiei, el fiind expus atat la o ofert larg si accesibil de produse si servicii, cat si la o experient unic de cumprare.

DOMO este dup cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea national format din 111 de magazine ce insumeaz peste 37.000 de metri ptrati si peste 1200 de angajati.