Albalact Alba Iulia ocupa in prezent a treia pozitie in clasamentul producatorilor de lactate din Romania, raportant in primul semestru o crestere a cifrei de afaceri de 32,6%, pana la 165,8 mil. lei (39,7 mil. euro), anunta compania.
In primul semestru din 2010 cifra de afaceri a companiei se situa la 125 mil. lei.

In schimb, profitul Albalact a raportat o scadere de 6% pentru primele sase luni ale anului pe fondul diminuarii puterii de cumparare a consumatorului. Astfel, profitul companiei a fost in primul semestru de 2,26 mil. lei (540.000 euro).

“Nu putem spune ca piata a cunoscut o imbunatatire importanta in ceea ce priveste consumul si puterea de cumparare, criza se mentine, dar compania noastra si-a urmat planurile pentru cresterea business-ului. In cursul acestui an vom finaliza investitii importante la fabrica din Oiejdea pentru extinderea capacitatii de productie si vizam acelasi lucru la fabrica Raraul din Campulung Moldovenesc. Lucram in continuare si la dezvoltarea portofoliului de produse. Daca puterea de cumparare continua sa scada, ne vom gandi sa ajustam cresterea, ca sa mentinem profitabilitatea”, declara Raul Ciurtin, presedinte si director general al Albalact.

Piata lactatelor din Romania este dominata de filialele multinationalelor Danone si Friesland.

Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 500 de angajati si peste 6.000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti.

Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

Cititi si Mesajul unui executiv de top: Pregatiti-va pentru un an mai greu! Consumul nu isi revine
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri