Volumul vanzarilor Heineken in Romania a crescut in prima jumatate a anului cu circa 5%, iar profitul inainte de dobanzi si taxe (EBIT) a avansat "semnificativ", datorita unui mix mai bun de preturi si scaderii costurilor fixe.
"In Romania, volumul a urcat cu un procentaj median, de o singura cifra, contribuind la cresterea cotei de piata", se arata intr-un raport al grupului olandez Heineken, citat de Mediafax.

Volumul vanzarilor de bere ale Heineken in Europa Centrala si de Est a urcat cu 7,5% in primul semestru, la 25,4 milioane hectolitri, datorita performantelor bune din Rusia, Polonia, Romania si Austria.

Veniturile grupului in regiune au crescut totodata cu 4,1%, la 1,57 miliarde euro, iar profitul EBIT a scazut cu 2,5%, la 155 milioane euro.
Heineken, al treilea mare producator de bere din lume si cel mai mare din Europa, are in Romania fabrici in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta si 1.100 de angajati.

La nivel mondial, Heineken a inregistrat in primul semestru un profit net de 694 milioane euro, in urcare cu 5,7%, sub media estimarilor analistilor contactati de agentia Reuters, de 746 milioane euro.

Compania anticipeaza ca rezultatele din a doua jumatate a anului vor fi afectate de cererea slaba din partea consumatorilor si de vremea nefavorabila din aceasta vara.

Heineken, cel mai mare producator de bere din Europa, care domina piata nigeriana si controleaza peste 40% din cea mexicana, vede conditii comerciale favorabile in America Latina, Africa si regiunea Asia-Pacific, dar nu si pe pietele dezvoltate din Europa si SUA, afectate de un somaj ridicat si incredere slaba in randul consumatorilor.

Heineken este lider de piata in Grecia si Italia si al doilea jucator in Irlanda, Portugalia si Spania, tarile cele mai afectate pana acum de criza datoriilor de stat din zona euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri