Vanzarile Smithfield Foods in Romania au crescut cu 24% in perioada mai-iulie, primul timestru al anului fiscal, la 57,6 milioane de dolari, insa compania a inregistrat pe plan local pierderi de 4,6 milioane de dolari si nu anticipeaza sa treaca pe profit in anul fiscal 2011-2012, informeaza Mediafax.
Smithfield a inregistrat pe piata romaneeasca in aceeasi perioada a anului trecut vanzari de 46,6 milioane de dolari si pierderi de 200.000 de dolari.

Volmul vanzarilor grupului american in Romania a urcat cu 2% in perioada analizata, iar pretul mediu de vanzare a avansat cu 17%.

"In Romania, operatiunile de procesare a carnii continua sa functioneze intr-un mediu de recesiune, cu cerere slaba. Drept urmare, nu ne asteptam ca operatiunile din Romania din sectorul carnii sa treaca pe profit in anul fiscal 2011-2012", se arata intr-un raport al Smithfield.

Compania si-a modificat astfel asteptarile prezentate in raportul financiar pe anul fiscal 2010-2011, cand anticipa ca va inregisa profit operational in Romania in perioada de raportare mai 2011- aprilie 2012.

Profitul operational al Smithfield in Romania a scazut de aproape patru ori in anul fiscal 2011, incheiat in aprilie, de la 35 milioane de dolari in anul anterior la 9,2 milioane de dolari, din cauza incheierii unui program guvernamental de subventii, a anuntat anterior grupul.

Valoarea vanzarilor grupului american pe piata romaneasca a urcat cu 9% in acelasi an fiscal, de la 182,4 milioane de dolari la 199 milioane de dolari.

Grupul a intrat pe piata romaneasca in 2004, cand a achizitionat firmele Agrotorvis si Comtim Grup. Compania a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distributie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucuresti, precum si un pachet de 50% la Depozitul Frigorifer din Tulcea.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri