Magazinul din Lugoj continua implementarea unui nou concept de retail bazat pe pozitionarea actuala a marcii. Domo estimeaza ca va deschide in jur de 30 magazine in 2006, fiind vizate si noile parcuri de retail din orasele cu peste 200 000 de locuitori, unde potrivit oficialilor companiei, vor fi deschise cinci magazine de peste 2000 mp. De asemenea, Domo intentioneaza ca in acest trimestru sa isi intre si pe piata din Bulgaria, unde va deschide primul magazin.
Aceste mutari vin in perspectiva cresterii concurentei pe piata de retail din Romania, avand in vedere si intrarea pe piata a marilor retaileri internationali. Domo intentioneaza astfel sa isi consolideze pozitia pe piata, urmarind si asocierea marcii cu serviciile si atmosfera specifica unui retailer modern.
Retailerul de electronice si electrocasnice Domo, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 115 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 15 procente fata de anul 2004. DOMO este dupa cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea national format din 111 de magazine ce insumeaz peste 37.000 de metri ptrati si peste 1200 de angajati.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: