22 Septembrie 2011

Caldura din primele 2 luni de toamna ar putea urca vanzarile de apa minerala cu 5%



Rio Bucovina, una dintre cele mai importante companii din piata bauturilor racoritoare si a apei minerale, estimeaza ca valul de caldura, anuntat pentru primele doua luni de toamna, ar putea genera o crestere suplimentara a pietei de apa minerala cu pana la 5-6%.

“Luand in calcul prognozele meteo pentru lunile septembrie si octombrie si faptul ca piata de apa imbuteliata a crescut cu 15% in perioada iunie-iulie 2011 fata de aceeasi perioada a anului trecut, estimam ca nu vor fi probleme in atingerea obiectivelor propuse la inceputul anului si ca in perioada care urmeaza consumul de apa se va situa undeva la 5% peste estimari”, explica Camelia Hoinarescu, director de marketing al Rio Bucovina.

In prezent, conform studiilor de specialitate, piata de apa imbuteliata din Romania atinge circa 10 milioane de hectolitri, adica 0,15 litri/zi/persoana.

Vara anului 2011, conform datelor Nielsen, a adus un consum mai mare cu 20% fata de perioada anterioara si cu 15% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Rio Bucovina estimeaza pentru acest an atingerea unei cifre de afaceri de 110 mil. lei, in crestere cu 22% fata de 2010. Compania este prezenta pe piata romaneasca din anul 2006, marcile prezente in portofoliu fiind Bucovina, La Vitta, Rio, Malibu, Bon Ton, Golden Horse. Rio Bucovina este unicul distribuitor in Romania pentru marcile Zara (paste fainoase) si Becker’s Bester (suc natural de fructe).



Citeste si