Cel putin cinci retele de sali de jocuri au aparut in ultimii doi ani in Bucuresti
Incurajate de apetitul tot mai mare al romanilor pentru jocurile de noroc, o serie de firme straine transforma spatiile comerciale aflate la parterul blocurilor in sali moderne de jocuri electronice.

Daca faci o scurta incursiune prin cartierele Bucurestiului te frapeaza numarul mare de cazinouri de cartier amenajate la parterul blocurilor. Practic, in aproape toate zonele gasesti o astfel de sala de jocuri. Reclamele luminoase, pentru care proprietarii investesc cateva zeci de mii de euro, schimba fata cartierelor.

Pe Valentin Tudor, un tip in jur de 30 de ani, l-am gasit intr-o astfel de sala din cartierul Drumul Taberei. Spune ca obisnuia sa joace, pusti fiind, la celebrele pokere care impanzisera mai toate baruletele deschise imediat dupa Revolutie. Dupa ce au facut furori prin anii 90, aparatele au disparut incet-incet de pe piata, pentru ca in anul 2004 sa revina in forta. De data asta, masinile de joc sunt mult mai performante. In plus, sunt amplasate in sali moderne dotate cu sisteme de climatizare si supraveghere video, cu bar si televizoare.

Prefer sa-mi petrec o parte din timpul liber in acest mod. Imi plac jocurile de noroc, dar nu imi permit sa merg intr-un cazinou live, spune Tudor. El adauga ca vine aproape in fiecare weekend in sala de jocuri, dar nu cheltuieste mai mult de doua-trei milioane de lei pe seara. Desi joaca de placere, au fost zile cand a castigat si 20 sau chiar 30 de milioane de lei.Pe aceasta categorie de clienti au mizat si companiile care au deschis asemenea cluburi. Adica, pe cei care vor sa joace, au aceasta pasiune, dar nu isi permit sa mearga intr-un cazinou de lux. De aceea, au ales sa se indrepte spre cartiere, acolo unde locuiesc potentialii clienti.

Zona este foarte importanta in alegerea unui spatiu. Toate salile pe care vrem sa le deschidem au o suprafata de peste 150 de metri patrati si sunt amplasate in zone cu trafic intens, atat pietonal, cat si rutier, spune Adrian Georgescu, administrator al firmei Intertop, reprezentant in Romania al grupului Novomatic, care opereaza salile Admiral. Spatiile sunt amplasate in intersectii, in imediata vecinatate a unor piete si zone comerciale importante ale Bucurestiului. Cu exceptia celei deschise in Sala Palatului, salile Admiral sunt situate la partere de bloc, avand o compartimentare similara cu cea de tip club, cu o sala de jocuri open space si compartimentari suplimentare pentru bar, casierie, toalete si vestiar.

Foarte important este faptul ca in toate aceste locatii exista posibilitati de parcare, aceasta fiind una din conditiile eliminatorii in alegerea unui spatiu de catre Admiral, spune Daniel Nistor, senior broker in cadrul departamentului de spatii comerciale al Eurisko, firma care a intermediat inchirierea a cinci sali de joc pentru Intertop.
Compania a deschis in ultimii doi ani in Bucuresti 15 sali si vrea sa mentina acest ritm si in acest an.

Mai mult, cei la Intertop si-au propus sa atace si orasele mari din provincie. Costul pentru amenajarea unei sali de joc este cuprins intre 300 si 800 de euro pe metru patrat, in functie de dotarile si caracteristicile spatiului pe care il inchiriaza. Este cunoscut faptul ca in ultimii ani modul de petrecere a timpului liber - pentru persoane din toate categoriile de varsta - imbraca si aceasta forma de distractie moderna, intr-un astfel de club, spune Georgescu.

Sursa: http://www.capital.ro/index.php?a=22838&shift=1

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri