Unitatea din Piata Iancului are o suprafata de 360 metri patrati, iar cea din Domnesti - 780 metri patrati.
"Prin deschiderea celor doua noi supermarketuri in Bucuresti, Mega Image isi consolideaza pozitia pe piata (...) iar prin deschiderea Mega Image Domnesti isi continua politica de expansiune in localitatile din jurul Bucurestiului", se precizeaza intr-un comunicat de presa al companiei.
In urma celor trei supermarketuri, Mega Image ajunge la o retea de 97 de unitati pe piata romaneasca, sub marcile Mega Image, Red Market si Shop&Go.
De curand, retailerul belgian a preluat cele trei supermarketuri G'market din Bucuresti.
[TRANZACTIE in retail: Mega Image preia G’market]
Principalii concurenti ai Mega Image pe segmentul supermarketurilor sunt Billa (57 de unitati) si Carrefour (39 de unitati).
In ultimii 5 ani (2005-2010), retailerii FMCG moderni au deschis magazine cu o frecventa medie de 117 magazine/an, atingandu-se la sfarsitul lui 2010 un total de 729 de unitati, conform companiei Constrast Management-Consulting. Valoarea pietei de retail FMCG (fast moving consumer good/ produse de larg consum) a fost estimata la 16 miliarde de euro la finalul lui 2010.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: