Mega Image se apropie cu pasi repezi de pragul de 100 de magazine

Lantul de supermarketuri Mega Image, controlat de grupul belgian Delhaize, deschide pe 14 octombrie doua noi supermarketuri, in Piata Iancului (Bucuresti) si in Domnesti (judetul Ilfov).

Saptamana aceasta Mega Image a mai inaugurat un magazin, cu o suprafata de vanzare de 560 de metri patrati, in Piata Domenii din Bucuresti.

Unitatea din Piata Iancului are o suprafata de 360 metri patrati, iar cea din Domnesti - 780 metri patrati.

"Prin deschiderea celor doua noi supermarketuri in Bucuresti, Mega Image isi consolideaza pozitia pe piata (...) iar prin deschiderea Mega Image Domnesti isi continua politica de expansiune in localitatile din jurul Bucurestiului", se precizeaza intr-un comunicat de presa al companiei.

In urma celor trei supermarketuri, Mega Image ajunge la o retea de 97 de unitati pe piata romaneasca, sub marcile Mega Image, Red Market si Shop&Go.

De curand, retailerul belgian a preluat cele trei supermarketuri G'market din Bucuresti.

[TRANZACTIE in retail: Mega Image preia G’market]

Principalii concurenti ai Mega Image pe segmentul supermarketurilor sunt Billa (57 de unitati) si Carrefour (39 de unitati).

In ultimii 5 ani (2005-2010), retailerii FMCG moderni au deschis magazine cu o frecventa medie de 117 magazine/an, atingandu-se la sfarsitul lui 2010 un total de 729 de unitati, conform companiei Constrast Management-Consulting. Valoarea pietei de retail FMCG (fast moving consumer good/ produse de larg consum) a fost estimata la 16 miliarde de euro la finalul lui 2010.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri