Volumul de marfa transportat de CFR a crescut cu 26%

CFR Marfa a inregistrat in primele opt luni o crestere a volumului de marfa transportat cu 26% fata intervalul similar al anului trecut, iar veniturile din exploatare au urcat cu aproximativ 18%, potrivit datelor operatorului feroviar detinut de stat.

Ca urmare a cresterii acestor indicatori, compania si-a redus pierderile financiare cu 65% fata de perioada corespunzatoare 2010 si a reusit echilibrarea financiara a activitatii incepand cu luna iulie, informeaza Mediafax.

"Rezultatele pozitive inregistrate de CFR Marfa in perioada ianuarie-august 2011 se datoreaza implementarii a doua ample programe de restructurare si reorganizare, in perioada 2009-2011, care au vizat atat reorganizarea activitatii la nivel teritorial, in functie de noile cerinte ale pietei, dar si o adaptare a numarului de personal la nivelul de activitate curent al societatii", se arata intr-un comunicat al companiei.

Compania nu a prezentat si alti indicatori financiari.

CFR Marfa este lider pe piata transporturilor feroviare de marfa din Romania, cu o cota de piata de 61,1% in primul semestru, potrivit datelor companiei.

Principalii competori ai CFR Marfa sunt Grup Feroviar Roman (GFR), parte a grupului Grampet detinut de Gruia Stoica, cu o cota de piata de 27% la nivelul anului trecut si Servtrans din grupul IRS al omului de afaceri Cristi Burci.

Operatorul se afla pe lista companiilor de transport monitorizate prin acordul cu FMI, alaturi de CFR SA si CFR Calatori. Restructurarea CFR Marfa vizeaza numirea de manageri privati, reducerea numarului de angajati, dar si cedarea de catre stat a 20% din actiuni.

CSAT a avizat recent un proiect de HG pentru aprobarea primei etape a strategiei de privatizare a CFR Marfa si a mandatului Ministerului Transporturilor si Infrastructurii pentru privatizarea a peste 50% din actiuni.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri