Producatorul de gaze naturale Romgaz Medias a obtinut in intervalul ianuarie-august un profit net de 677,74 milioane lei (156,77 milioane euro), mai mare decat nivelul bugetat pentru intregul an si de 2,27 ori mai mare fata de castigul din perioada similara a anului 2010.
Compania a bugetat pentru 2011 un profit net de 649,5 milioane de lei, iar in primele opt luni ale anului trecut a avut un castig net in valoare de 297,61 milioane lei.

"Profitul brut si cel net realizate in perioada ianuarie-august 2011 sunt mai mari decat in perioada similara din 2010 datorita realizarii de economii la unele elemente de costuri", potrivit datelor companiei transmise la solicitarea Mediafax.

Compania a avut in 2010 un profit net de 508,5 milioane lei.

Profitul brut a avansat in primele opt luni cu 88%, de la 439,42 milioane lei la 825,77 milioane lei.

In aceeasi perioada, Romgaz Medias a inregistrat o cifra de afaceri de 2,57 miliarde lei (594,75 milioane euro), cu 10,9% mai mare comparativ cu 2,31 miliarde lei in perioada similara a anului trecut, ca urmare a livrarii unei cantitati mai mari de gaze importate.

Compania a livrat in intervalul analizat 759 milioane metri cubi de gaze din import, fata de 481 milioane metri cubi in primele opt luni din 2010.

Totodata, in ianuarie-septembrie, compania a produs 4,14 miliarde metri cubi de gaze, cu 3,5% mai putin comparativ cu 4,29 miliarde metri cubi in aceeasi perioada a anului trecut.

Vanzarile de gaze naturale au avansat la noua luni cu 9,2%, de la 4,31 miliarde metri cubi la 4,71 miliarde metri cubi.

Romgaz, controlata de stat, prin Ministerul Economiei, nu vinde in mod direct gaze naturale catre piata reglementata.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri