Retailerul francez Auchan va deschide vineri, 28 octombrie, un nou hipermarket, la Constanta, iar un altul, la Craiova, pana la sfarsitul anului curent.
Magazinul din Constanta are o suprafata neta de vanzare de 12.000 de metri patrati (mp) si ofera 50.000 de produse alimentare si nealimentare. Dintre acestea, 2.500 de articole vor fi sub marca proprie Auchan.

"Auchan Constanta este al optulea hipermarket din reteaua Auchan. Prin suprafata neta de vanzare de 12.000 metri patrati este cel mai mare hipermarket din Constanta si din afara Bucurestiului (pana in acest moment) pe segmentul lui", se precizeaza intr-un comunicat transmis de companie.

Noul hipermarket are 60 de case de marcat. In cadrul lui lucreaza 400 de angajati.

"In privinta planului de dezvoltare, ne propunem sa dublam reteaua de magazine, pentru a ajunge la 14 hipermarketuri in 2014, in baza unui buget de investitii de 150 de milioane de euro", a spus Patrick Espasa (foto), directorul general al Auchan Romania, reiterand o serie de declaratii facute in luna iulie.

Anul acesta va fi deschis un alt magazin, in Craiova (10.700 mp), iar anul viitor - la Iasi, potrivit oficialilor companiei.

Auchan este prezent pe piata romaneasca de 5 ani. Primul magazin a fost deschis in 2006, in zona Titan (16.000 mp), iar in urmatorii ani au mai fost deschise alte 6 la Pitesti (10.000 mp), Targu-Mures (8.500 mp), Cluj-Napoca (10.000 mp), Militari (12.500 mp), Suceava (8.500 mp) si Timisoara (10.600 mp).

In Romania, Auchan are 3.900 de angajati.

Anul trecut, compania a inregistrat vanzari de 1,7 miliarde de lei cu 362 milioane de articole vandute.








Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri