Volumul vanzarilor de ciment si clincher ale grupului elvetian Holcim in Romania a crescut cu 6,7% in primele noua luni fata de aceeasi perioada a anului trecut, cea mai buna dinamica reusita de grup in Europa de Est, datorita unor proiecte de infrastructura, informeaza Mediafax.
Totodata, vanzarile de agregate ale Holcim in Romania au urcat in volum cu 17,6%, se arata intr-un raport al grupului.

Preturile au avut insa evolutii negative, de minus 1,9% pe segmentul cimentului, respectiv minus 12,1% in cazul agregatelor. Datele sunt calculate in moneda locala.

Holcim Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 200 milioane euro anul trecut, in scadere cu 20% fata de 2009, din cauza efectelor crizei economice si a conditiilor dificile de pe piata. Compania estimeaza ca afacerile ar putea stagna in acest an sau scadea cu 5%.

Grupul elvetian Holcim opereaza in 70 de tari si detine in Romania doua fabrici de ciment, la Alesd si Campulung, o statie de macinare la Turda, 19 statii ecologice de preparare a betoanelor, cinci statii de agregare si un terminal de ciment in Bucuresti.

La nivel mondial, Holcim a inregistrat in primele noua luni vanzari nete de 15,46 miliarde franci elvetieni (12,46 miliarde euro), in scadere cu 6,7% raportat la nivelul din aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce profitul net atribuit actionarilor grupului a coborat cu 18,5%, la 713 milioane de franci (575 milioane euro), potrivit raportului companiei.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri