Victor Armaselu a preluat aceasta functie in luna septembrie 2010, pozitie ocupata anterior de Andrei Haret.

Victor Armaselu a ocupat anterior functia de trade marketing director, coordonand din aceasta pozitie strategia generala de promovare a companiei la nivel de clienti si consumatori. In acelasi timp, a indeplinit rolul de project marketing manager pentru marca Stejar.

De asemenea, in perioada 2007 – 2009, Armaselu a ocupat pozitia de modern trade director.

Victor Armaselu s-a alaturat Ursus Breweries in 2005, ca national accounts manager.

Armaselu si-a inceput cariera in cadrul marinei comerciale, unde a activat timp de 7 ani. Ulterior, a trecut in domeniul vanzarilor, lucrand pentru mai multe companii multinationale si pentru clienti internationali. Inainte de a se alatura Ursus Breweries, el a ocupat succesiv pozitii manageriale in companii din domeniul asigurarilor de viata, al produselor industriale si al vanzarilor auto.

Citeste si:

Victor Armaselu a absolvit Institutul de Marina Comerciala din Constanta.

Producatorul de bere are din aceasta luna si un nou presedinte in persoana lui Andrew Highcock, dupa ce Gary Whitlie si-a anuntat retragerea din activitatea profesionala.

Dupa ce in anul financiar 2009-2010 a raportat o scadere a vanzarilor de 13%, trendul a continuat si in perioada 2010-2011 cand Ursus Breweries a afisat o contractie de 8% a volumului de vanzari.

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell si Miller.

Cititi si Povestea unui vanzator de bere: Cine tine carma unor branduri de milioane de euro