„Piata de profil se dezvolta intr-un ritm destul de alert, iar concurenta este din ce in ce mai puternica. Calitatea serviciilor oferite, angajatii cu o pregatire foarte buna, un program de aerobic si cycling bine pus la punct, precum si complexitatea facilitatilor disponibile sunt atuurile clubului in fata concurentei. Un mare avantaj este reprezentat si de faptul ca World Class este o retea, avand locatii foarte bine distribuite in Bucuresti si in tara. Acest lucru confera clientului avantajul de a folosi cel mai apropiat club in functie de programul din acea zi", a declarat Mihai Popa, managerul clubului World Class Academy din complexul The Grand.
Clubul ofera servicii de fitness – gym/cardio, aerobic/cycling, la care se adauga accesul la piscina, jacuzzi, sauna umeda si uscata, squash si servicii de spa.
Cea mai mare parte din profitul companiei provine din vanzarea abonamentelor. De asemenea, si extra-serviciile oferite, precum squash, spa sau lucrul cu un antrenor personal, au o pondere semnificativa in cresterea incasarilor clubului. Abonamentele includ acces la toate facilitatiile clubului, iar marea majoritate a clientilor prefera acest cumul de servicii de lux.
Clientii sunt cu precadere oameni de afaceri, persoane din top management, precum si din alte profesii. Clubul se adreseaza si altor categorii de clienti, cum ar fi studenti, clienti corporate, pensionari, copii, existand diverse pachete in functie de nevoile personale.
Citeste si despre evolutia afacerilor The Grand.
Sursa foto : freedigitalphotos.net
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: