Reprezentantii companiei au apelat la sistemul de franciza pentru a accelera dezvoltarea retelei, care in acest moment numara zece magazine proprii, dar si pentru a creste calitatea managementului de magazin.Franciza Benvenuti se bazeaza pe un sistem dual propus investitorilor autohtoni. Exista, pe de o parte, modelul clasic, o reteta in care partenerul Benvenuti investeste in amenajarea propriului magazin, in stocul initial de marfa si in taxa de franciza (5.000 de euro). In acest caz, este necesar un capital initial de circa 120.000 de euro.
Pe de alta parte, partenerii pot beneficia de avantaj, un sistem inedit, in care dotarea si amenajarea magazinului este facuta de francizor, iar stocurile sunt gestionate tot de acesta. In cadrul acestui sistem, partenerul are rolul de a realiza activitatea de management, precum si cea de vanzare si implementare a politicilor de marketing ale companiei.
Citeste si:
Sursa: http://www.capital.ro/index.php?a=22965&shift=1
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: