Vanzarile Carrefour in Romania au crescut anul trecut cu 4,8%, la 1,184 miliarde euro (include TVA), datorita extinderii retelei de magazine, reiese din datele prezentate de retailerul francez si citate de Mediafax.

In conditii comparabile, vanzarile Carrefour in Romania au scazut cu 0,7%, in timp ce extinderea operatiunilor a contribuit cu plus 6,1% la afaceri.

La curs valutar constant, vanzarile companiei pe piata romaneasca au crescut cu 5,4%, potrivit unui comunicat al Carrefour, al doilea mare retailer la nivel global dupa gigantul american Wal-Mart.

In trimestrul al patrulea, Carrefour Romania a inregistrat vanzari de 340 milioane euro, in urcare cu 5,1% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut, de asemenea datorita extinderii retelei de magazine. Vanzarile in conditii comparabile au coborat in ultimul trimestru cu 2,5%.

La nivel mondial, vanzarile Carrefour au stagnat la aproximativ 24 miliarde euro in 2011, iar compania a anuntat ca evalueaza strategia de revigorare a hipermarketurilor din Europa de Vest, avertizand ca profitul de anul trecut este spre pragul de jos al unei prognoze care a fost considerata oricum drept pesimista.

Grupul estima o scadere de 15-20% a profitului operational pentru 2011.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Aplicatia care te ajuta sa gasesti loc de parcare