Valoris Center, companie care ofera servicii asociate activitatii de Contact Center, intra pe piata de training cu programe personalizate care abordeaza teme din domeniul dezvoltarii si mentinerii relatiilor eficiente cu clientii. Vezi de ce a luat compania aceasta decizie.
“In ultimii ani am facut investitii importante in formarea profesionala a angajatilor. Investitiile s-au materializat in facilitati complete pentru sustinerea programelor de training, formatori certificati si colaborari cu cele mai mari firme de training de pe piata. (...) Actiunea este menita sa sprijine strategia de consolidare si diversificare a serviciilor oferite clientilor nostri", afirma Cristina Man, director general al Valoris Center.

Trainingurile oferite de Valoris acopera temele „Comunicare eficienta”, „Vanzarea prin telefon” si „Grija fata de client”.

„Sugestia de a adauga programele de training gamei de servicii oferite a venit din partea unuia din cei mai importanti clienti ai nostri, care a apreciat modul in care desfasuram programele de formare profesionala pentru angajatii Valoris si a dorit sa livram un program similar pentru angajatii sai. Dorinta noastra este sa aducem in piata de training un set nou de programe, care se disting prin accesibilitate, adaptabilitate, claritate si rezultate masurabile dovedite. Experienta de peste cinci ani pe piata de Contact Center ne-a ajutat sa adunam o serie semnificativa de informatii care ajuta la eficientizarea practicilor ce tin de interactiunea cu clientii”, spune Dragos Iliescu, Training & Development Manager, Valoris Center.

Valoris este o companie cu capital 100% romanesc, care ofera servicii profesionale de call center. Printre clientii Valoris se numara companii din domeniile: financiar-bancar, leasing, auto, retail, IT, telecom, energie.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri