La finalul anului 2005, rezultatele concernului multinational InBev arata o crestere organica de 5,4%, comparativ cu anul anterior. Vanzarile totale din Europa Centrala si de Est au atins 38,1 milioane de hectolitri, in crestere cu 10,7% fata de 2004. Europa Centrala si de Est a fost unul dintre motoarele de crestere pentru InBev, procentele castigate in zona fiind datorate rezultatelor bune obtinute in Romania, Rusia, Ucraina si Bulgaria.
Interbrew Romania, filiala locala a InBev a inregistrat in 2005 o crestere de 18% fata de 2004, crestere de peste trei ori mai mai mare decat a pietei berii, care a atins numai 5,2%, conform MEMRB Romania.
Rezultatele bune ale Interbrew Romania se datoreaza in principal succesului obtinut in 2005 cu marca Bergenbier, pozitiei noastre puternice in segmentul premium cu Stella Artois si Becks dar si evolutiei spectaculoase in segmentul berii la PET, cu Bergenbier Q-Pack si Noroc PET a spus Mihai Ghyka, Director General Interbrew Romania.

Interbrew Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 21,5 % la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB Romania. La sfarsitul anului 2005 cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 140 milioane Euro, cu volume de 2,6 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor cumulate de peste 150 milioane Euro.

Interbrew Romania este filiala locala a concernului multinational InBev - numarul 1 in topul mondial al producatorilor de bere. Prezenta de 12 ani pe piata, Interbrew Romania produce cu succes marcile Stella Artois, Becks, Bergenbier si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri