Volumul vanzarilor Heineken in Romania a crescut anul trecut cu aproape 10%, iar profitul inainte de dobanzi si taxe a urcat semnificativ, sprijinit de volumul si preturile mai ridicate si reducerea costurilor, reiese dintr-un comunicat al grupului.



In Europa Centrala si de Est, volumul vanzarilor grupului olandez Heineken a crescut cu 6,5%, cu cresteri in Rusia, Belarus, Romania, Polonia si Austria, dar cu scadere puternica in Grecia, se arata in comunicatul transmis miercuri de companie, relateaza Mediafax.

Marca Heineken a inregistrat de asemenea cresteri in Rusia, Polonia, Germania si Romania, care nu au compensat insa declinul din Grecia.
Compania detine in Romania patru fabrici, situate in Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova si Targu Mures, cu 1.100 de angajati.

La nivel mondial, volumul vanzarilor Heineken a urcat anul trecut cu 11%, la 213,9 milioane hectolitri de bere, in timp ce veniturile au avansat cu 6,1%, la 17,1 miliarde euro.

Profitul net al grupului a scazut insa usor, la 1,43 miliarde euro.

Heineken a lansat miercuri un nou plan de reducere a costurilor, cu 500 milioane euro, si mizeaza pe pietele emergente in acest an, in contextul situatiei dificile din Europa pe fondul crizei datoriilor de stat.

Compania a economisit in ultimii trei ani 614 milioane euro in urma unui program similar de scadere a cheltuielilor, potrivit Reuters.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri