Rompetrol va deschide pana la sfarsitul lunii aprilie zece noi benzinarii in Bulgaria, numarul total al acestora urmand sa ajunga la 70, a anuntat luni divizia bulgareasca a grupului, transmite Novinite.
Potrivit conducerii Rompetrol Bulgaria, exista un interes crescut al proprietarilor de benzinarii independente sa devina parteneri in franciza ai grupului, astfel incat reteaua acestuia s-ar putea extinde in continuare, noteaza Mediafax.

"Ponderea benzinariilor independente din Bulgaria este de circa 70% din total. Pentru a respecta amendamentele aduse legislatiei, micii comercianti de carburanti trebuie sa formeze parteneriate cu marile lanturi de profil", a declarat directorul comercial al Rompetrol Bulgaria, Stanimir Smilkov.

Compania anticipeaza ca piata se va schimba semnificativ si este pregatita sa reactioneze si sa functioneze in noile conditii, a mai spus Smilkov.

Obiectivul Rompetrol este sa ajunga la o cota de 8% pe piata de retail a carburantilor din Bulgaria, in urmatorii cativa ani.
Grupul Rompetrol este controlat de compania kazaha de stat KazMunaiGaz.

In Romania, divizia de distributie a grupului, Rompetrol Downstream, opereaza peste 760 de puncte de distributie carburanti (statii proprii, statii Partener, statii Rompetrol Express, baze interne de 9 si 20 de metri cubi). La acestea se adauga si reteaua Rompetrol Gas - 250 de statii distributie GPL auto, 7.000 de puncte de distributie butelii si 3 statii de imbuteliere GPL la Constanta, Arad si Bacau.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri