Societatea Nationala Plafar SA detine, in prezent, o cota de 30% din piata de procesare si comercializare a plantelor tehnice, aromatice si toxice, a declarat, pentru Rompres, directorul general al SN Plafar SA, Aurel Nicolae. "Cele 30 de procente pe care Plafar le detine pe aceasta piata sunt date de consumatorii de varsta a doua", a spus Nicolae.

Societatea a avut, in 2005, o cifra de afaceri de aproximativ doua milioane de euro. Pentru acest an, societatea intentioneaza sa-si creasca cifra de afaceri pana la cinci milioane de euro.

Actuala conducere a societatii a preluat conducerea Plafar in luna iunie 2005, moment la care firma avea datorii de ordinul zecilor de miliarde de lei vechi, nu avea o strategie de marketing, infrastructura IT si isi sustinea productia cu doar zece la suta din suprafetele de teren detinute inainte de 1990.

In ultimele sase uni, prin noul management au fost facute investitii de aproximativ 200.000 de euro. Cea mai importanta investitie a fost facuta in imaginea comerciala a produselor Plafar, a explicat directorul Nicolae. De asemenea, s-a investit in calificarea fortei de munca.

Plafar are mari asteptari de la subventiile pentru plantele aromatice si tehnice, care se vor acorda pentru prima data de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale. Valoarea subventiei va fi de 800 RON pentru un hectar. In prezent, compania ofera 367 de locuri de munca si intentioneaza sa atraga inca aproximativ 100 de angajati in urmatoarea perioada.

Una din problemele principale ale SN Plafar SA, in prezent, este folosirea de numeroase societati comerciale a numelui sau emblemei "Plafar", pentru a-si vinde propriile produse. in acest sens, conducerea societatii a sesizat autoritatea de concurenta.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri F