Producatorul de aliaje din aluminiu Alprom Slatina are un plan de investitii de circa 30 de milioane de dolari, in 2006, pentru achizitia de echipamente destinate diversificarii livrarilor.
Programul de investitii de anul acesta vizeaza modernizarea si dezvoltarea capacitatilor de productie de bunuri cu valoare adaugata mare, pentru care exista un deficit semnificativ la nivel mondial, a declarat Gheorghe Dobra, directorul general al ALRO, actionarul majoritar al Alprom . Strategia noastra se bazeaza pe cresterea productiei totale de la 45.000 de tone de aliaje, cat este in prezent, la 120.000 de tone, pana in 2010.

Alprom a pus in practica strategia de diversificare a portofoliului de produse inca din momentul privatizarii, in ultimii trei ani dublandu-si productia.

Anul trecut, compania a lansat o noua serie de sisteme de profile din aluminiu cu bariera termica si greutate specifica mica, destinate executiei de tamplarie termoizolanta.

Alprom a achizitionat echipamente in valoare de peste noua milioane de dolari pentru punerea in functiune a cuptorului de calire in flux continuu.

Strategia ALRO ALPROM ALUM prevede cresterea productiei pentru toate unitatile din cadrul grupului. ALUM va produce circa un milion de tone de alumina anual, iar ALRO 420.000 de tone in urmatorii ani, comparativ cu 240.000 de tone, cat s-au inregistrat anul trecut.

Producatorul de aluminiu Alro Slatina, aflat in proprietatea grupului Marco Industries, detine pachetele majoritare de actiuni ale societatilor Alum Tulcea si Alprom Slatina.

Principalele piete de desfacere sunt Uniunea Europeana, Turcia si tarile din zona Balcanilor. Alprom mai exporta in Statele Unite, Israel, Coreea de Sud si Arabia Saudita.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri