Carrefour, lant care opereaza in Romania 82 de magazine de diferite formate, este jucatorul cu cele mai multe aparitii media in primul trimestru, conform unui studiu al MediaTrust Romania, furnizor de servicii de monitorizare. Vezi cine se afla in top 10.
Astfel, Carrefour a inregistrat 3.939 de aparitii media in perioada 1 ianuarie-31 martie, fiind urmat de retailerii electroIT eMag (2.901) si Flanco (2.736).

Pe segmentul de retail cu dominanta alimentara insa, Carrefour este secondat de Mic.ro (companie intrata in insolventa) si Lidl.

„Hipermarketurile (reprezentate in studiu de Carrefour, Kaufland, Real si Auchan - n.r.) au strans cel mai mare numar de aparitii media in ianuarie, februarie si martie – 9.026, mai putin fata de trimestrul anterior (1 octombrie - 31 decembrie 2011 - n.r.), cand au avut 9.734 aparitii. Cora nu s-a aflat in top 10 retaileri dupa numarul de aparitii media in perioada analizata, avand doar 453 de aparitii", potrivit MediaTrust Romania.



Retailerii de electronice si electrocasnice sunt si ei in top 10, cu un total de 6.740, cele mai multe aparitii apartinand eMag si Flanco.

Discounterii alimentari au insumat 3.812 aparitii, capul de lista pe acest segment fiind Lidl, cu 2.115 aparitii.

Segmentul supermarketurilor este reprezentat in studiu de Mega Image, cu 1.516 aparitii, dar si de Billa, cu 995 aparitii.

Cine a primit bile albe, cine negre?


MediaTrust a analizat nu numai numarul aparitiilor, ci si tipul lor, impartindu-le in trei categorii - pozitiv, negativ si neutru.


„Din punct de vedere al tipului de aparitii (pozitiv, negativ, neutru), jucatorii din retailul electro IT au strans cele mai multe aparitii pozitive, 2.671, urmati de hipermarketuri, cu 2.609. Cele mai multe aparitii negative le-au avut supermarketurile, 998 aparitii, si hipermarketurile, 826", potrivit furnizorului de servicii de monitorizare.

Pe de alta parte, tot hipermarketurile au avut si cel mai mare numar de aparitii neutre – 5.591.

Studiul realizat de MediaTrust a inclus operatori de hipermarketuri, supermarketuri, magazine de tip discount, companii de electroIT, cash&carry-uri, dar si magazine de tip do-it-yourself (bricolaj).

Companiile analizate sunt Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Real, Metro, Selgros, Billa, Lidl, Macro, Penny Market XXL, Profi, Angst, Carrefour Market, G’Market (cele trei magazine din Bucuresti au fost preluate de Mega Image, iar cele doua unitati din Iasi au fost inlocuite de Carrefour Market), Interex, Mega Image, Mic.ro, Real, Spar, Succes Nic Com, Ambient, Arabesque, Baumax, Bricostore, Dedeman, Hornbach, Mr. Bricolage, Obi, Praktiker, Leroy Merlin, Altex, Domo, eMag, Flanco, Media Galaxy.

MediaTrust Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine.








Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri