Kaufland investeste inca 8 mil. de euro in Transilvania

Compania germana Kaufland va deschide astazi cel de-al saptelea magazin al sau de pe piata romaneasca, iar investitia totala in tara noastra depaseste acum 150 de milioane de euro.

Astfel, dupa unitatea inaugurata la Bucuresti la jumatatea lunii octombrie, si alte trei magazine deschise in Ploiesti , Ramnicu-Valcea, Timisoara , Baja Mare si Alba Iulia , aceasta noua unitate este amplasata in Targu-Mures , iar investitia se ridica la aproximativ 8 milioane de euro.

Hypermarketul Kaufland Targu Mures are o suprafata de 3.990 de metri patrati, este asezat pe un teren de 21.450 de metri patrati si beneficiaza de o parcare de 316 locuri.

Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajati in intreaga Europa, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de Euro.

Concernul Kaufland este reprezentat de peste 650 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania.

Operatorul de hipermarketuri Kaufland Romania si-a majorat recent tinta de extindere a retelei pe piata noastra de la 40 la 50 de magazine.

Kaufland Romania a creat pana in momentul actual aproximativ 1.650 de noi locuri de munca, la sediul central, in magazinele din Bucuresti, Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia, precum si la noul depozit central situat in Parcul Industrial Ploiesti.

Grupul Schwarz, din care face parte Kaufland, are peste 166.000 de angajati in intreaga Europa si a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri