Ambient, unul din cei mai importanti jucatori ai pietei autohtone de comert cu materiale de constructii, finisaje si amenajari interioare, a inregistrat o crestere de 28% a afacerilor, la 135 milioane de euro in 2011.

Compania a raportat in 2010 afaceri de 105 milioane de euro.

Rezultatele Ambient au depasit estimarile de 15% crestere, realizate la inceputul anului trecut.

,,Ambient a reusit sa isi mentina stabilitatea in contextul in care cresterea nu s-a bazat pe extinderea lantului comercial. Am decis ca este mai corect si mai profitabil sa continuam toate procesele in linia planului strategic pentru a avea un viitor stabil. Ne-am concentrat eforturile in aceasta directie.” a declarat Ioan Ciolan, directorul general si fondatorul Ambient.

Atat divizia de retail, cat si cea de distributie au jucat un rol esential pe parcursul anului trecut.

2011 a fost si momentul in care a fost realizata seria de lansari Galeriei cu Idei, un showroom introdus pe parcursul anului 2011 in centrele comerciale din Sibiu, Baia Mare, Cluj Napoca, Bistrita, Alba Iulia, Targu Mures si Ramnicu Valcea, constituind principala investitie a companiei de anul trecut.

La inceputul lunii mai, Ambient a deschis un nou centru comercial in Brasov, acesta fiind un concept dedicat brasovenilor care renoveaza sau construiesc.

Reteaua Ambient numara in prezent 14 centre comerciale pe intreg teritoriul tarii si 2 depozite logistice - la Bucuresti si Sibiu.



Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Carti pentru antreprenori: invata cum sa fii mai bun in afaceri