Trendul ascendent al monedei unice europene din ultima perioada ar putea fi o oportunitate pentru Romania, intrucat stimuleaza exportul prin marfa mai ieftina, deci vanzari mai mari, considera Catalin Olteanu, directorul general al FM Logistic, care spune ca anul acesta in logistica se castiga mai mult din manipulare decat din depozitare.
“Un curs de 5 lei/euro poate fi o problema, poate fi o oportunitate. Un curs mare inseamna ca Romania va putea exporta mult mai ieftin, fiind o sansa sa vanda mult mai mult afara si sa isi rezolve o parte din deficitul comercial”, a declarat pentru wall-street.ro directorul FM Logistic.

FM Logistic, prezenta pe piata romaneasca de sapte ani, ce ofera servicii de depozitare/manipulare, transport intern si international si servicii de co-packing, a inregistrat anul acesta o activitate in crestere pentru serviciile de manipulare.

“Daca in trecut castigam bani din depozitare, acum castigam din manipulare, pentru noi se echivaleaza. Clientii aveau inainte stocuri pe o perioada mai mare, insa in prezent au mai putin spatiu ocupat si au mai multe intrari si iesiri din depozit”, a precizat Olteanu.
Cei mai mari clienti FM Logistic pentru depozitare sunt Procter&Gamble, Nestle si Cora. Anul acesta, compania a mai castigat doi parteneri, in prezent avand sapte clienti pentru servicii de depozitare.

Pentru servicii de transport, FM Logistic are peste 100 de clienti, 20 dintre acestia facand 80% din business. Compania are o flota proprie de 70 de trailere de frig, iar pentru prelata apeleaza la firme mici.

FM Logistic se extinde la Timisoara

“Construim cea de-a treia celula de depozit la Dudesti in Timisoara, care va fi gata in noiembrie. De la 12.000 de metri patrati vom ajunge la 20.000 de metri patrati construiti. Nestle va ocupa o parte din cea de-a treia celula. Suprafata pe care ne putem extinde in urmatorii ani este de pana la 80.000 de metri patrati”, a mai spus Olteanu.

FM Logistic estimeaza anul acesta o cifra de afaceri de 22 milioane euro.

Serviciile de transport intern sunt oferite companiilor PROFI Rom Foods, Sarantis, Boromir, Coca-Cola, SCA Packaging, Pepsico, Dufa Deutek, Albalact, Bunge, Rompak, Carrefour, etc.

Serviciile de transport international sunt oferite companiilor Danone, Unilever, Kraft Foods, P&G, etc.

Compania ofera servicii logistice (depozitare/ manipulare, transport intern si international, co-packing) pentru Cora, L’Oreal, Yves Rocher (in Bucuresti) si Nestle, P&G (in Timis).

FM Logistic are trei platforme logistice (Chiajna - 13.000 mp, Petresti - 18.000 mp si Timis - 46.000 mp) si doua huburi de distributie (Cluj si Bacau).

Compania activeaza pe plan local din 2003, iar din 2004 a inceput sa ofere servicii de transport. FM Logistic opereaza in sase sectoare principale, alimentar, retail, marfuri generale, industria bunurilor de uz casnic si ingrijire personala. Printre clienti se numara Cora, P&G, Michelin, Bosch, Brother, Dior.

FM Logistic s-a rebranduit la finalul anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri