Alice Tirsea, cu o experienta de aproape 10 ani in managementul resurselor umane, cat si cel operational, lanseaza pe piata din Romania o companie care ofera exclusiv servicii specializate in consultanta de management operational pentru companiile medii si mari, numita yourCOO.
Compania se focuseaza pe companiile din prestari de servicii si care actioneaza din exterior precum un departament intern.

Principalele servicii si arii de expertiza ale companiei se axeaza pe optimizarea proceselor si a fluxurilor, pe reducerea de costuri, pe redactarea de proceduri operationale standard (SOP – Standard Operating Procedures), pe securitatea operatiunilor, precum si pe managementul performantei resurselor umane din zona operationala a companiilor.

„Multe dintre companiile din Romania, chiar si cele mari, aloca resurse limitate pentru analiza cantitativa si calitativa a ceea ce se intampla in zona operationala si pentru aplicarea coerenta si constanta de masuri de imbunatatire. De aceea vedem frecvent clienti nemultumiti, angajati supra-incarcati si demotivati, proceduri de lucru neactualizate, scurtcircuitari ale canalelor de comunicare, etc.. In special pe fondul crizei si al «taierilor» in masa, care nu sunt urmate de masuri de reorganizare si armonizare, yourCOO propune servicii de consultanta pentru aria operationala adaptate tuturor tipurilor de probleme si nevoi, de la 3 ore de consultanta/luna, pana la suport extern permanent, cu scopul asigurarii unei functionari corecte si eficiente a activitatii operationale”, declara Alice Tirsea, fondator si director general al your COO.

Avantajele de a apela la un consultant extern pentru suport in managementul activitatii operationale se refera la sporirea castigurilor companiei prin optimizarea proceselor interne, prin eliminarea practicilor nefunctionale, prin stabilirea de indicatori operationali de performanta, si astfel sporirea gradului de satisfactie a clientilor.

De asemenea, yourCOO lanseaza conceptul de training on the job, livrat de unul din specialistii companiei.

„Desi exista confuzia ca training-ul on the job presupune ca angajatul «sa prinda din mers» procesul de lucru pe un anumit post, noi cream programe specializate de inductie a noilor angajati sau de perfectionare la locul de munca. Training-ul on the job are o tematica in concordanta cu nevoile angajatului si ale companiei, are o structura, se desfasoara intr-un interval de timp agreat, dupa niste scenarii stabilite. Se tine cont de nivelul de cunostinte ale angajatului in acel moment, iar acesta are parte de o indrumare si consiliere la fata locului, in situatii reale din activitatea companiei. La finalul programului, yourCOO ofera companiei, pe langa Planul de Dezvoltare Personala a Angajatului, si un raport cu propuneri de imbunatatire a activitatii interne a companiei”, explica Alice Tirsea.

Fondata in anul 2011, compania yourCOO ofera servicii de consultanta in managementul operational (satisfactia clientului, organizare interna, proceduri de lucru, securitatea operatiunilor, optimizarea proceselor si a fluxurilor, reducerea de costuri, indicatori de performanta, performanta in resurse umane) si training-uri on the job.

Alice Tirsea are o experienta de aproape 10 ani in management, atat managementul resurselor umane cat si cel operational. Alice Tirsea a detinut pozitii de conducere in compania G4S Romania: Manager de Resurse Umane, General Manager al Diviziei de Management al Numeralului (avand in subordine aproximativ 4500 de angajati) si Vicepresedinte de Operatiuni. Ea a coordonat de-a lungul timpului nenumarate proiecte ce au vizat punerea in aplicare a diverselor schimbari organizatorice: comasari de divizii, restructurari ca urmare a diminuarii volumului de activitate, centralizari, descentralizari, implementarea de solutii informatice de amploare, noi fluxurui si proceduri de lucru, etc. Cunostintele si experienta sa acopera arii de business relevante, precum: HR, operational, logistica, CRM, analiza financiara, achizitii, juridic.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri