Firmele de retail se bat, in aceste zile dinaintea Pastelui, in promotii cit mai avantajoase pentru clienti. Cei care cumpara acum electrocasnice beneficiaza de preturi reduse
Toti cei care au asteptat promotiile de Paste pentru a achizitiona frigidere, aragazuri sau televizoare nu au de ce regreta. Marile magazine care comercializeaza astfel de produse pun la dispozitia clientilor, timp de citeva saptamini, oferte tentante. Daca optiunea cumparatorului s-a indreptat catre produsele Arctic, cel mai bine ar fi sa cumpere aragazul dorit dintr-un magazin Altex. Cei care achizitioneaza pina la 30 aprilie produse in valoare de peste 1.600 de lei noi prin intermediul cardurilor BCR-Altex primesc inapoi zece procente din valoarea achizitiei.

Cardul poate fi folosit atit pentru achizitionarea de produse, cit si pentru extragerea de numerar de la orice bancomat, in limita a 5.000 de euro, respectiv pentru efectuarea de plati prin ATM, ne-a precizat Ramona Radut, director credite de consum Altex. Cardul poate fi obtinut cu ajutorul actului de identitate si al adeverintei de salariu, pentru un credit maxim de 3.000 de euro, la documentatie adaugindu-se si cartea de munca, pentru credite mai mari.

Un leu pe zi

Nici reprezentantii Domo nu s-au lasat mai prejos si au lansat pentru aceasta perioada campania un leu pe zi. In primavara e sezon de electronice si electrocasnice si in mod traditional oamenii se innoiesc, astfel ne-am decis sa venim cu o campanie promotionala. Sustinem consumatorii in achizitionarea celor mai noi si mai performante electronice si electrocasnice, a spus Simona Vlad, reprezentanta Domo. Cei care se hotarasc sa-si utileze casa cu produse electrocasnice pot opta pentru un credit direct din magazinul Domo.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4911&art=11729&cHash=8c26c76efe

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri