Rompetrol Downstream, divizia de retail a Grupului Rompetrol, estimeaza ca va atinge in acest an o cifra de afaceri de circa 685 milioane dolari, in crestere cu 37% fata de 2005.
Rompetrol Downstream, divizia de retail a Grupului Rompetrol, estimeaza ca va atinge in acest an o cifra de afaceri de circa 685 milioane dolari, in crestere cu 37% fata de 2005. Aceasta majorare este sustinuta, in principal, de proiectele de extindere a retelei proprii de distributie a carburantilor (de la peste 90 la circa 120 de unitati), a lantului de statii sub marca Partener Rompetrol, care va ajunge la 250 (cu 110% fata de nivelul anului trecut), respectiv de cresterea vanzarilor de carburanti.

Dezvoltarea lantului de benzinarii va fi orientata catre zonele de vest, nord (Banat, Maramures) si centrul tarii, precum si in Bucuresti. Efortul investitional al companiei se va ridica, in 2006, la peste 55 milioane dolari, dintre care aproape 43 milioane dolari se vor aloca constructiei a 30 de noi statii si modernizarii altor 130 de benzinarii preluate in sistemul Partener. Restul sumei va urmari cresterea calitatii si diversificarea serviciilor oferite clientilor in 45 de puncte comerciale, prin implementarea conceptului nou al magazinelor din statiile Rompetrol, sub marca Hei.

Conform estimarilor, nivelul vanzarilor de carburanti Rompetrol va inregistra, in acest an, o majorare cu 15% a mediei zilnice, fata de 2005, cand s-a consemnat o crestere de peste 20% fata de 2004. In acelasi timp, media zilnica a produselor comercializate in magazine va fi cu 50% mai mare fata de 2005.

Sistemul performant de management al flotelor de vehicule Fill&Go Business( parte a serviciului Fill&Go), destinat clientilor corporatisti, va asigura in 2006 aproximativ 65 - 70% din totalul vanzarilor pe acest segment, comparativ cu 55% anul trecut. Serviciul, lansat in februarie 2004, inregistreaza un trend ascendent in preferintele companiilor. Pe componenta Filll&Go Card a sistemului cresterea estimata este de 132% (93.000 de carduri de carburant), iar pe Fill&Go Ring cu peste 180% (23.000 de sisteme) fata de anul anterior. In acelasi timp, pentru instrumentul Fill&Go Personal (parte a serviciului Fill&Go) destinat persoanelor fizice, lansat de Rompetrol la inceputul lunii martie, se prognozeaza emiterea a circa 60.000 de carduri pana la finele anului.

Afacerile Rompetrol au ajuns la nivelul record de 2,34 miliarde de dolari

Scumpirea carburantilor a adus anul recut un profit record pentru Rompetrol, care a raportat 164 milioane de dolari profit operational in 2005, in crestere cu 62% comparativ cu 2004, si o cifra de afaceri record de 2,34 miliarde de dolari, de asemenea in cresterea 45 de procente fata de anul precedent. In urma preluarii companiei Dyneff cel mai mare distribuitor independent de produse petroliere din Franta, cifra de afaceri a Grupului Rompetrol (TRG) se va dubla, vanzarile consolidate la 2005 fiind de 4,85 miliarde USD. De asemenea, profitul operational consolidat atinge astfel 185 milioane dolari.

La inceputul lui aprilie 2006, Rompetrol Downstream a primit doua certificari ale sistemului de management integrat al calitatii si protectiei mediului din partea Germanischer Lloyd Certification, fiind singura retea romaneasca de distributie a carburantilor certificata. Acestea consolideaza increderea partenerilor companiei si, nu in ultimul rand, a actionarilor in managementul performant al afacerii, in calitatea si eficienta serviciilor oferite.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri