Retailerul de electronice si electrocasnice Domo estimeaza cresteri ale vanzarilor de 15-20% in perioada sarbatorilor pascale.
"Avand in vedere ca reteaua Domo s-a dezvoltat, atat ca numar de magazine, cat si ca gama de produse, ne asteptam ca vanzarile din perioada Pastelui pentru acest an sa fie mai mari decat cele de anul trecut. Estimam cresteri de 15-20%," au declarat pentru Wall-Street reprezentantii companiei.

Oficialii Domo se asteapta la o evolutie a vanzarilor la produsele stil gadget, care se pot constitui intr-un cadou placut si util. De asemenea, categoria IT&C va evolua destul de bine, dar si electrocasnicele, mici si mari, utile in aceasta perioada, afirma Simona Vlad, PR Specialist in cadrul Domo. "Cu totii dorim sa ne innoim de Paste, asa ca daca e sa ne luam dupa anul trecut, vom avea creseri si pe segmentul aparatura video si audio," adauga aceasta.

Potrivit companiei, evolutia vanzarilor in primul trimestru al anului a fost "una fireasca". "Trebuie sa tinem cont ca retailul de electronice si electrocasnice are perioade de varf (cum sunt sarbatorile de iarna), urmare firesc, de perioade in care vanzarile stagneaza. E vorba de o sezonalitate a pietei, pe care ne-am straduit sa o contracaram prin oferte atractive adresate clientilor nostri. Am avut numeroase promotii: reduceri din toata inima, TVA free sau zile de reduceri masive la anumite magazine. Am reusit sa ne indeplinim obiectivele de vanzari pentru primul trimestru al lui 2006," apreciaza reprezentanta Domo.

De la inceputul acestui an Domo a inaugurat in total cinci magazine, investitiile totale ale companiei in noi spatii comerciale ridicandu-se, in primele doua luni ale anului, la aproximativ 2.000.000 de euro.

Domo a deschis luna trecuta si primul magazin din afara tarii, in Bulgaria, in cadrul hypermarketului Kaufland din orasul Plovdiv. Magazinul are o suprafata de 500 metri patrati, investitia cifrandu-se la aproximativ 200.000 de euro.

Retailerul de electronice si electrocasnice Domo a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 115 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 15 procente fata de anul trecut, informeaza oficialii comaniei

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri