Vincon Vrancea si-a consolidat recent echipa de top management prin cooptarea lui Dan Danescu – director general Vincon Vrancea Logistic, a Simonei Hancu – director de marketing si a lui Petre Ionita – manager Nnational IKA.


Dan Danescu este noul director general Vincon Vrancea Logistic. Din aceasta functie, Danescu este responsabil cu definirea, elaborarea si implementarea strategiei companiei pe termen mediu si lung.

In cei peste 20 ani de experienta in domeniul vanzarilor, marketingului, logisticii sau productiei, Dan a activat in companii precum RJR Romania, JTI Romania, TDG Romania si Pambac.

In perioada 2005 – 2012, Dan Danescu si-a desfasurat activitatea in cadrul companiei Pambac unde a ocupat functiile de director comercial, director general adjunct si membru in consiliul de administratie.

Dupa finalizarea cursurilor de marketing si management la Open University Business School, Danescu si-a completat studiile urmand un program MBA in cadrul aceleiasi universitati.

Simona Hancu este noul director de marketing Vincon Vrancea si este responsabila de planificarea strategica de marketing corelata direct cu optiunile strategice de business, crearea si optimizarea proceselor si instrumentelor de marketing, gestionarea si dezvoltarea portofoliului cu indeplinirea marjelor de profit asumate si dezvoltarea echipei de marketing si trade marketing.

Simona Hancu a lucrat anterior, in perioada 2008 – 2012, in cadrul companiei Bunge unde a ocupat pozitia de senior brand manager pentru Romania si Bulgaria. A dezvoltat, in aceasta perioada, campanii pentru marci locale precum Floriol, Unisol sau Raza Soarelui. Are peste 10 ani de experienta in marketing, incepandu-si cariera profesionala la Bonduelle, in 2002. Simona Hancu a evoluat in cadrul companiei pana a ajuns la pozitia de marketing manager pentru Europa Centrala si de Est, unde a fost responsabila de gestionarea si implementarea strategiei si a planurilor de brand si trade marketing .

Simona Hancu si-a completat educatia prin absolvirea unui master in comunicare si resurse umane in cadrul Universitatii Bucuresti si urmeaza a finaliza un program de MBA Codecs & Open University Business School.

Si departamentul de vanzari Vincon Vrancea si-a consolidat echipa prin venirea lui Petre Ionita in functia de manager national IKA. Petre Ionita coordoneaza echipa de vanzari IKA, elaboreaza si implementeaza strategia nationala de vanzari pe canalul de conturi speciale IKA, cu implicare directa in eficientizarea proceselor si dezvoltarea activa a echipei.

Petre a activat anterior, in perioada 2008 – 2012, in cadrul companiei Marca Ceys Romania parte a Grupo AC Marca, de unde a venit, din pozitia de managing director, la Vincon Vrancea.

Cu peste 15 ani de experienta in FCMG, Petre Ionita si-a inceput cariera in vanzari in 1998 pe pozitia de Mercantizor in cadrul companiei multinationale Efes Pilsener. In perioada 2001-2007 Petre Ionita si-a continuat dezvoltarea carierei in cadrul companiei Kraft Foods Romania ocupand pozitii in Vanzari si Trade Marketing. In 2007, Petre Ionita a fost responsabil pentru dezvoltarea si implementarea strategiilor de lansare si listare in Romania a produselor companiei Cerbona ZRT.

Vincon Vrancea este unul dintre cei mai mari producatori de vin, distilat de vin si bauturi spirtoase din Romania detinand peste 1580 de hectare de vita de vie in podgoriile Odobesti, Cotesti, Panciu si Husi. De asemenea, compania detine si 11 crame, printre care e Paradis si Beciul Domnesc, trei platforme industriale pentru conditionarea si imbutelierea vinului, a vinarsului si bauturilor spirtoase si a otetului si trei depozite. Presedintele companiei este Luchi Georgescu.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri