Sectorul de retail modern din Romania este mai putin sofisticat decat cel din vestul Europei. Politicile de pret nu sunt intotdeaua corelate cu localizarea magazinelor, iar marcile private se gasesc mai ales pe rafturile cu alimente. Acestea sunt cateva dintre concluziile la care au ajuns consultantii de la Roland Berger atunci cand au pus retailul din Romania fata in fata cu cel vest-european.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri