Afacerile companiei au fost afectate de criza economica, acestea inregistrand in 2011, o cifra de afaceri in valoare de 59 milioane de lei, dupa ce in anul 2008 indicatorul se ridica la 99,1 milioane de lei. Si profitul a inregistrat o scadere abrupta, de la 64,4 milioane de lei in 2008 la 15 milioane de lei anul trecut, conform Ministerului de Finante.
“In perioada de crestere economica, adica pana in anul 2008, s-a creat o bula, iar multe dintre companii au existat nu pe o realitate economica, ci pe credite. Incepand cu anul 2009 am inregistrat o scadere mare pentru ca aceste companii au disparut, nerezistand crizei, iar noi i-am pierdut din portofoliul de clienti”, a explicat managerul Sodexo.
Pe termen lung, compania isi propune sa creasca prin atragerea de clienti noi, din randul companiilor mici, care nu utilizeaza in prezent tichete valorice.
Citeste intregul text in articolul:
Seful Sodexo: Piata tichetelor valorice poate creste; legislatia trebuie ajustata
Sodexo Solutii pentru Motivare, aflata din anul 1998 in Romania, comercializeaza in prezent tichete de masa (cea mai importanta categorie), tichete cadou, tichete de vacanta, tichete de cresa si tichete sociale.Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: