Volumul vanzarilor de bere ale SABMiller in Romania a crescut cu 25% in primul semestru al anului fiscal, perioada aprilie-septembrie, avansul fiind sustinut de brandul mai ieftin Ciucas, dar si de efectul de baza determinat de rezultatele slabe din perioada similara a anului trecut.
"In Romania, evolutia solida a noului produs PET al brandului mai ieftin Ciucas si efectul ciclic al bazei slabe de comparatie din anul anterior au condus la o crestere a volumului de 25%", se arata intr-un raport al grupului, citat de Mediafax.

In primul semestru al anului fiscal anterior, volumul vanzarilor de bere ale SABMiller in Romania a scazut cu 8%, din cauza mediului economic dificil si a masurilor de austeritate care au avut impact asupra consumului, dar si a concurentei intense de pe piata, a anuntat producatorul la momentul respectiv.

SABMiller este prezent pe piata romaneasca prin intermediul Ursus Breweries, care detine unitati de producere a berii la Timisoara, Cluj-Napoca, Buzau si Brasov. Totodata, grupul a achizitionat in 2009, prin Ursus Breweries, producatorul Bere Azuga.

In Europa, volumul vanzarilor a avansat cu 8%, excluzand impactul achizitiilor si renuntarilor la operatiuni, ca urmare a unor reduceri selective de pret si a succesului brandurilor ieftine.

Grupul a avut un avans de 10% in Polonia, datorat in parte si efectului organizarii Euro 2012. In Cehia, SABMiller a crescut cu 2%, iar in Marea Britanie cu 5%. Evolutia pozitiva a fost redusa pe majoritatea pietelor europene, se arata in raport.

La nivel global, volumul vanzarilor SABMiller a urcat in primul semestru fiscal cu 4%, in timp ce pe segmentul bauturilor racoritoare, avansul a fost de 6%.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri