Distribuitoril de furaje si pui de o zi, Agroland a inregistrat o crestere de 30% a afacerilor din perioada septembrie 2011 si pana la 30 septembrie 2012, anul financiar al companiei, ajungand la incasari de 13 milioane de euro.
In anul financiar precedent, compania a inregistrat o crestere de 25% a afacerilor, pana la 10 mil. euro.

“Credeam ca 2011 a fost un an bun, dar se pare ca si 2012 ne-a fost la fel de favorabil. In ciuda unui februarie greu, din cauza temperaturilor foarte scazute si a problemelor la nivel international legate de fluctuatiile preturilor cerealelor, am reusit sa ne tinem pe pozitii si sa livram micilor fermieri produsele de care au nevoie pentru gospodarie si micile lor afaceri”, spune Horia Cardos, director general al Agroland (foto).

In primul trimestru al acestui an, compania a investit 150 000 euro pentru deschiderea a patru noi magazine, in orasele Ramnicu Valcea, Bailesti, Craiova si Targu Jiu, dar si pentru optimizarea infrastructurii de IT si elaborarea unui magazin online, amortizarea fiind estimata pentru urmatorii trei-cinci ani. Alte 8 magazine au mai fost deschise tot anul acesta in zonele Moldova si Dobrogea.

Tot in primul trimestru Agroland a lansat pe piata, primul furaj pentru pasari imbogatit cu Omega 3, care a contribuit la cresterea businessului cu 3%. Furajele pentru animale reprezinta motorul afacerii cu vanzari de peste 55 % din total, urmate imediat de segmentul de comercializare a puilor de o zi.

Pentru perioada 2012-2014, Agroland tinteste dublarea cifrei de afaceri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri