Producatorul de imbracaminte suedez H&M a anuntat lansarea noii sale marci - & Other Stories - in zece tari europene, pentru a-si largi clientela, informeaza AFP, citat de Mediafax.

La Paris, Londra, Milano, Berlin, Stockholm, Barcelona si Copenhaga, pasionatele de moda vor gasi produsele apartinand noii marci din primavara acestui an. Producatorii promit lansarea unor "piese fetis, care trebuie sa existe in garderoba fiecarei femei, intr-o gama larga de preturi".

& Other Stories este o marca de lux si include o selectie variata de pantofi, posete, produse de infrumusetare, haine pret-a-porter.
Magazinul online, stories.com, va fi disponibil in Belgia, Danemarca, Finlanda, Franta, Germania, Italia, Olanda, Spania, Suedia si Marea Britanie.

In 2011, H&M si-a pierdut titlul de cel mai mare distribuitor mondial de textile, fiind surclasat de producatorul spaniol Inditex (Zara), mai deschis in a se dezvolta pe pietele emergente si a-si diversifica oferta (Bershka, Massimo Dutti, Zara Home).

Grupul a detinut mult timp o singura marca - H&M -, inainte de a lansa COS, in 2007, si Monki, ce vizeaza un public mai in varsta, fara un buget restrictiv.

H&M, care a inregistrat un profit net aproape stabil, de 3,622 de miliarde de coroane (427 de milioane de euro), in trimestrul al treilea al anului trecut, se plange de o conjunctura economica dificila.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
H&M a vandut in Romania imbracaminte de peste 1 miliard de lei