Clientii Media Galaxy beneficiaza, incepand cu data de 15 mai, de Media Galaxy Bonus Card, un program de fidelitate prin care acestia sunt rasplatiti cu bonusuri de pana la 8 % la urmatoarea achizitie.

Valoarea bonusului poate fi cuprinsa intre 4% si 8% si se acorda in functie de sumele cheltuite de client in reteaua de magazine Media Galaxy si Altex .

Cel mai complex program de fidelitate, Bonus Card a fost introdus pentru prima data, in exclusivitate pentru piata de profil din Romania, in magazinele ALTEX, in toamna anului trecut.

Ca urmare a succesului de care s-a bucurat Bonus Card in magazinele ALTEX, am luat decizia de a implementa acest program de fidelitate, unic prin avantajele pe care le ofera clientilor, si in magazinele Media Galaxy. Ne dorim sa oferim clientilor nostri o experienta desavarsita a cumparaturilor, iar pentru aceasta avem in vedere imbunatatirea continua a serviciilor pe care le punem la dispozitia lor, a declarat Laura Suciu, Customer Service & Loyalty Manager, ALTEX.
"Asa cum am anuntat in februarie 2004, vom continua sa dezvoltam brandul Media Galaxy, deschizand cel putin patru noi locatii pe an. De asemenea, suntem interesati sa achizitionam un partener local cu ajutorul caruia sa ne exindem pe piete din sud-estul Europei, precum Bulgaria, Serbia, Macedonia, Albania, Moldova, a declarat pentru Wall-Street Adrian Urda, Chief Operating Officer Altex.

Inceputul de an pe piata produselor electronice si electrocasnice este considerat a fi sub asteptari de catreprincipalii jucatori. Astfel, acestia sunt determinati de conditiile pietei ( tot mai competitiva) sa lanseze promotii si tehnnici de marketing agresive pentru stimularea creditarii, motorul cresterii pietei de profil din ultimii ani.

Media Galaxy a extins pana la sfarsitul lunii aprilie perioda de promotie prin care compania va pune la dispozitia clientilor creditul cu buletinul fara dobanda si comision de acordare. In acest sens, clientii pot achizitiona produse de top din electrocomplexurile Media Galaxy, in 12 rate lunare, fara dobanda, fara comision de acordare si fara avans.

Pentru moment, vanzarile Media Galaxy nu au o contributie semnificativa in totalul cifrei de afaceri a Altex, tinand cont de numarul mic de magazine deschise pana acum, declara oficialii companiei.

In 2006 estimam ca vanzarile Media Galaxy vor continua sa creasca, atat ca urmare a extinderii retelei, cat si multumita serviciilor si produselor de cea mai inalta calitate oferite de electrocomplexurile Media Galaxy, au declarat pentru Wall-Street oficialii companiei.

De asemenea, reteaua Media Galaxy fiind in curs de extindere, cuantificarea rezultatelor obtinute este nerelevanta. Vanzarile cele mai mari au fost inregistrate in categoriile IT&C (telefoane mobile, laptopuri, calculatoare) si brown goods (televizoare, camere foto digitale, camere video).

Bonus Card este valabil pentru orice tip de achizitie, cash sau rate si este transmisibil: se poate utiliza si de catre familie si prieteni! In plus, pentru obtinerea lui nu se solicita nici un fel de acte, date personale sau informatii suplimentare si se poate utiliza chiar de la prima achizitie.

Reteaua Media Galaxy numara in prezent noua electrocomplexuri deschise in principalele orase din tara (trei magazine sunt concentrate in Bucuresti, doua la Iasi si cate unul in Cluj, Constanta, Timisoara si Brasov).

Media Galaxy Bonus Card este oferit pe loc in magazin, in momentul in care clientul face o achizitie de minim 1.500 RON. Pe masura ce clientii cumpara mai multe produse din Media Galaxy, bonusurile devin din ce in ce mai mari si se pot cumula pe card. La fiecare cumparatura, in contul de card al utilizatorului va fi transferat bonusul aferent, ca procent din valoarea achizitiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri