Producatorul olandez de bere Heineken a apelat la o forma neconventionala de recrutare a unui candidat potrivit pentru departamentul dedicat Champion`s League. Peste 1.700 de candidati au fost supusi mai multor teste, filmati, iar castigatorul postului a fost anuntat pe stadionul Juventus, in fata a zeci de mii de spectatori.
Misiunea companiei de a gasi cel mai bun candidat n-a fost deloc usoara, 1.734 de persoane aplicand pentru acest job.

In loc sa utilizeze in procesul de recrutare intrebari clasice precum “de ce vrei sa muncesti pentru compania noastra” sau “care este telul tau in viata”, pentru care cei intervievati au intotdeauna raspunsuri clasice, pregatite de acasa, compania si-a trecut candidatii prin mai multe teste atipice pentru a le vedea reactiile.

Candidatii au intampinat momente limita, precum starea de rau prin care trece subit angajatorul sau starea de alerta de incendiu declansata in sediul companiei. Toate reactiile intervievatilor au fost filmate si au facut subiectul unui clip video numit "The Candidate".

Castigatorul a fost ales dupa ce angajatii departamentului de marketing au avut de ales dintre cei mai buni trei candidati, dupa vizualizarea videoclipurilor ce contineau imagini de la interviuri.

Ulterior, candidatul selectat a fost facut public pe stadionul echipei de fotbal Juventus, la inceputul unei partide de fotbal, in timp ce imagini de la interviul sustinut de acesta rulau pe ecranul imens de pe stadion.


Sursa foto: Printscreen Youtube.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri